TEŚCIOWA NIE JEST WCALE TAKA ZŁA..

Natchneło mnie dziś i powstał taki oto piękny „poemat” o teściowej w roli głównej. Dajcie znać czy Wam się podoba? Może zostanę słynną poetką…

grandma-304292_1280.png

Synku nie chciałabym się wtrącać, ale…
Nie powinnam tego mówić…
Może jednak lepiej, żebyś nie wiedział…

Dość! Nie mogę patrzeć jak się przy niej marnujesz…
Nie dam rady dłużej milczeć…
Ten związek nie ma sensu…

Dzieci niedopilnowane…
W domu nie należycie posprzątane…
Wiecznie tylko niezdrowo gotowane…

Skaczesz koło niej jak koło księżniczki!
A Tyś po pracy ciężkiej jest zmęczony…
I nie masz nigdy wsparcia u tej matrony.

Wiecznie naburmuszona i rozkapryszona…
Nie tak Syneczku powinna wyglądać Twa żona…

Ona Nas poróżniła…
Więź matki z synem zniszczyła…

Synku przyjedź do mnie źle się czuję…
Na tamten świat się już szykuje…
Rozmowa z Tobą mi pomoże…
I może się jeszcze z okutnej śmierci wyrwe noge.

Samotna jestem tak bardzo…
Ona wszystko co najcenniejsze mi zabrała…
Skrupułów żadnych przy tym nie miała.

To zła kobieta…

STOP! Co Ja robię…
Ja matka Twoja.
A tamta kobieta to przecież Twa żona…

Co Ja robię najlepszego…
Syna pozbawić chcę szczęścia największego.
Samotność mnie pogubiła…
Na zły tor życia wprowadziła…
Resztki rozumu przez starość zatraciłam.

Nie chciałam źle…
Nie pomyślałam…
Wina moja.

PRZEPRASZAM!
Czas się otrząsnąć…
Rozum wreszcie powrócił i mnie nawrócił…

To Twa wybranka..
Mi nic do tego…
Me serce szczęśliwe widząc Cię radosnego…

Przepraszam raz jeszcze…

Ciernie w Waszą miłość wbijałam…
Synu Ja nie chciałam…

african-american-1038913_1920.png

doll-550584_1920.jpg

14 comments

  1. A ja się nie zgadzam, nie mam nic z takiej teściowej. Nie nachodzę a zapraszam do mnie, nie pytam, nie słucham i nie komentuję. Maja swoje życie a ja swoje i niech tak zostanie. mamy świetne układy, w końcu jak syn wybrał niech się męczy 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

