MOJE 3 MARZENIA DO SPEŁNIENIA.

Chciałabym się z Wami podzielić moimi marzeniam. Na ten moment wydają się mi być dalekie i nieosiągalne. Jednak myślę, że jeśli człowiek w coś mocno wierzy, spełni się to. Jako mała dziewczynka marzyłam o różowym domku dla lalek i marzenie to spełniło się. Warto więc marzyć, bez marzeń świat byłby szary i ponury.

Pierwszym mym marzeniem jest tydzień w Sydney.

Kiedy oglądam zdjęcia tego miasta wariuję. Nie bez powodu to nazywane jest „światową stolicą szczęśliwego życia”. W tym mieście zawsze coś się dzieje, nie ma czasu na nude. Oczyma wyobraźni widzę siebie na Moście Harbour Brigd.

sydney-1676597_1920.jpg

sydney-526448_1920.jpg

australia-1281935_1920.jpg

Kolejnym punktem do odchaczenia na mojej liście marzeń jest własny apartament w Warszawie (w sumie wystarczy nawet małe mieszkanko).

Mieszkam w niewielkiej miejscowości w Górach Świętokrzyskich. Brakuje mi tu miejskiego zgiełku, tak na prawdę nigdy go nie zaznałam i nie wiem jak to jest żyć w mieście. Z perspektywy czasu żałuję, że na studia poszłam do malutkich Kielc. To miasto nic mi nie zaoferowało. Nie ukrywam, że bardzo chciałabym „liznąć” wielkiej Warszawy, a takie własne lokum umożliwiłoby mi to.poland-966158_1920.jpg

apartment-2094702_1920.jpg

poland-966161_1920.jpg

Moje 3 marzenie to nurkowanie w Morzu Czerwonym.

Brzmi troszkę ekstremalnie? Nie ma rzeczy trudnych i niemożliwych dla mamy dwójki dzieci rok po roku. Jestem odważną kobietą i nie boję się wyzwań. Mogłabym nawet nurkować z rekinami. Nie no żartuję, rekiny to już wyższy level. Chciałabym zanurzć się w przezroczystej wodzie i podziwiać piękną rafę koralową.

turtle-185484_1920.jpg

 

fish-378286_1920.jpg

divers-681516_1920.jpg

Te moje marzenia spełnią się choć by nie wiem co. Kiedyś powstaną o tym posty.

7 comments

Skomentuj

