10 PEREŁEK KOSMETYCZNYCH Z ALIEXPRESS

Dziś przedstawię Wam moich faworytów kosmetycznych z Ali. Na początku miałam pewne opory przed zakupem kosmetyków z tego źródła, ale się przełamałam. Jak to się mówi raz kozie śmierć. Wychodzę z założenia, że kto nie spróbuje ten żałuje.

1. Kolagenowe płatki pod oczy. Polecam z czystym  sumieniem. U mnie się sprawdziły znakomicie. Odświeżają spojrzenie i zmniejszają worki pod oczami.

HTB14e6jLFXXXXX0XXXXq6xXFXXXr

Link

2. Ołówek do brwi.  Do wyboru mamy 5 kolorów, Ja dla siebie wybrałam odcień 05 Dark Coffe. Kredka ładnie podkreśla brwi, ma przyjemny zapach i jest bardzo wydajna. Mam ją już około pół roku i końca nie widać. Nie da się nią „przerysować” brwi.

HTB1vU5pOVXXXXapXVXXq6xXFXXXR

Link

3. Rozświetlacz w sztyfcie.  Do wyboru mamy gold lub silver. Ja mam w swojej kosmetyczce złoty. Skóra po jego użyciu wygląda na muśniętą słońcem. Fajny produkt w niewielkiej cenie.

HTB1fIGSNVXXXXbNXFXXq6xXFXXXX

Link

4.  Puder by nanda.

HTB1QnqcNVXXXXblXpXXq6xXFXXX1

 

Link

5. Krem ze śluzem ślimaka.

HTB1WOG3OXXXXXb5apXXq6xXFXXXd.jpg

 

Link

6. Aloesowy krem do twarzy.

HTB1JqZJJpXXXXXaXVXXq6xXFXXXs

Link

7. Esencja Andrea na porost włosów.

HTB1H9k5LXXXXXcHXXXXq6xXFXXXE

Link

8. Bananowy krem do rąk.

HTB1bOGPNpXXXXbtXXXXq6xXFXXXY

Link

 

9. Matowa pomadka do ust w płynie. Dość długo utrzymuje się na ustach. Daje fajny matowy efekt.

HTB17zbZOpXXXXaUXFXXq6xXFXXXs

Tutaj

10. Czarna maska na wągry i zaskórniki. Jedni ją kochają, drudzy nienawidzą. Ja zaliczam się do tej pierwszej grupy.

HTB1crKWLVXXXXX0XXXXq6xXFXXX1

 

Link

Kupujecie kosmetyki na chińskim rynku? Macie swoich faworytów?

 

One comment

  1. Podziwiam odwagę, bo powszechnie wiadomo, że zamawianie kosmetyków z Aliexpress nie jest zbyt bezpieczne – to nie są kosmetyki atestowane i może je robić byle Pan Jang (odpowiednik polskiego Janusza) w garażu.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

