PROSTA OWSIANKA JAGLANA -„JAGLANKA”.

Od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się zdrowym odżywianiem i idąc tym tropem wpadłam na kaszę jaglaną. Kasza ta jest lekkostrawna i bezglutenowa, korzystnie wpływa na organizm człowieka.

ouscous-727492_1920.jpg
Żeby to nie było smutno  i nudno, a zdrowo, kolorowo i odlotowo przygotowałam sobie owsiankę jaglaną.

Składniki:
– pół szklanki kaszy jaglanej,
– 4 łyżki mleka kokosowego,
– banan
– pół szklanki posiekanych orzechów włoskich.

Do owsianki możemy użyć różnych dodatków, wedle uznania np. wiórka kokosowe, suszoną żurawinę,  prażone migdały.

Przygotowanie:

Kaszę przelewamy wrzątkiem lub moczymy w zimnej wodzie, aby zlikwidować jej gorzki smak. Do gotującej się wody z dodatkiem mleka kokosowego wsypujemy kaszę i gotujemy około 15 minut. Ważne!!!. Kaszy w trakcie gotowania nie mieszamy bo zrobi się papka. Jaglankę”. Wykładamy do miseczki i dodajemy orzechy i okrojonego w plasterki banana.

16684533_1272826472800469_1261317859_n.jpg

16729759_1272826529467130_584298776_n

16684888_1272826562800460_839117847_n.jpg

Nie przepadam za kaszami, ale jak fajnie się ją poda nie są wcale takie złe.

Advertisements

One comment

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s