SZTUCZNE RZĘSY Z ALIEXPRESS

Kilka dni temu dotarła do mnie paczka z AliExpress, a w niej te o to piękne, długachne sztuczne rzęsy. Rzęsy przyklejone są na białej tacce i przykryte przeźroczystą pokrywką, można je otwierać i zamykać wielokrotnie. Zapłaciłam za nie 3,96 zł, wysyłka była darmowa, dotarły do mnie po 2 tygodniach od zamówienia. W zestawie nie ma kleju, musimy dokupić sobie oddzielnie. Ja zamawiałam na allegro klej Duo za ok. 10 zł z razem z przesyłką, na AliExpress można ten klej dostać za około 1 $ z wysyłką za free.  W pudełku jest 5 par rzęs, wykonane są z włókien syntetycznych, maja około 1,2 cm długości. Idealnie nadają się do dziennego makijażu, jak i wieczorowego.

img_20160902_135857

 

Rzęsy są delikatne, mięciutkie, i leciutkie niczym piórko. Osadzone są na przeźroczystej żyłce, która jest dość elastyczna. Łatwo dopasowują się do Naszej linii rzęs, co ułatwia ich prawidłowe przyczepienie. W zależności od długości powiek trzeba je odpowiednio przyciąć i dopasować. Ewentualnie możemy je przeciąć na pół i zrobić sobie tzw. połówki, by cieszyć się bardziej naturalnym efektem.  Jeśli potraktujemy je podczas zakładania ostrożnie i delikatnie, nie uszkadzając ich, możemy użyć ich kilkakrotnie. Sztuczne rzęsy o których piszę mają wiele pozytywnych opinii, mimo ich bardzo niskiej ceny. Naprawdę za tą kwotę warto je wypróbować i przekonać się na własnej skórze, na własnej powiece uściślając 🙂 . To moja pierwsza przygoda z „fałszywymi” rzęsami, jak na nowicjusza całkiem dobrze poszło mi z ich klejeniem.

img_20160902_135829

img_20160901_164943Chcesz, aby Twoje rzęsy sięgały do nieba, albo jeszcze wyżej – kup sobie sztuczne rzęsy!!!!!!

Link do rzęs:

https://pl.aliexpress.com/item/10-Pieces-Natural-Sparse-Cross-Eye-Lashes-Extension-Makeup-Long-False-Eyelashes-MX/32359883089.html?spm=2114.13010608.0.52.pq6iVQ

Skomentuj

